مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-03اقتصادي

فارس من| مشکل سایت زباله کازرون با رویکردی جدید مرتفع می شود


معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت: در نظر داریم برای رفع مشکل سایت زباله کازرون، در محلی جدید با رویکردی متفاوت تر از قبل، کار را به سرانجام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سایت جدید پسماند زباله کازرون که با اعتراض مردم خشت، کنارتخته و کمارج به دستور استاندار متوقف گردید، در بلاتکلیفی به سر می برد و این در حالی است که با اعتراض مردم کازرون در بلاتکلیفی دفن زباله ها نیز روبرو هستیم که توجه و پیگیری  مسئولین  را می طلبد.

این موضوع در پلتفرم فارس من با عنوان درخواست تعیین تکلیف سایت زباله کازرون به ثبت رسیده و مردم کازرون، پیگیری مشکل را به خبرگزاری فارس سپرده اند.

 طبق نظریات کارشناسان و مسئولین شهرستان و استانی، سایت زباله کمارج هیچ گونه مشکل در زمینه بهداشت و سلامتی ندارد اما مردم ، از جمله کشاورزان، باغداران و همچنین، مسوولین این بخش به شدت مخالفت خود را از راه اندازی این سایت اعلام نموده و خواستار توقف فوری این سایت شدند.

در شرایط فعلی بخشی از زباله های کازرون با هزینه های گزاف و سختی کار به شیراز منتقل می شود و این شرایط مناسبی نیست.

محمود رضایی کوچی معاون عمرانی استانداری فارس، طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن ابراز امیدواری در جهت رفع این مشکل گفت: در نظر داریم برای رفع مشکل سایت زباله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکل سایت زباله کازرون با رویکردی جدید مرتفع می شود

فارس من| مشکل سایت زباله کازرون با رویکردی جدید مرتفع می شود